• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка методиста

Вихователь-методист

/Files/images/metodist/Без імені.png2.pngКирічок Оксана Олексіївна

Кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії"

Педагогічне звання "старший учитель"


Педагогічне кредо: «Щоб мати право вчити інших, треба постійно вчитися самому»


Методичний кабінет — це скарбничка традицій дитячого садка.

Методична робота займає особливе місце в системі управління нашого дитячого садка, так як, перш за все, сприяє активізації особистості педагога, розвитку його творчої діяльності. Всі її форми спрямовані на підвищення кваліфікації та майстерності вихователів. Постійний зв'язок змісту методичної роботи з результатами роботи педагогів, забезпечує безперервний процес вдосконалення професійної майстерності кожного вихователя. Водночас методична робота носить випереджаючий характер і відповідає за розвиток і вдосконалення всієї роботи з дітьми відповідно до нових досягнень у педагогічній та психологічній науці. Головним є надання реальної,дієвої та своєчасної допомоги педагогам.
Дитинство — найважливіший період людського життя, не підготовка до майбутнього життя, а справжнє, яскраве, неповторне життя, і від того, як пройшло дитинство, хто вів дитину за руку в дитячі роки, що увійшло в її розум і його серце з навколишнього світу — від цього у вирішальній мірі залежить якою людиною стане сьогоднішній малюк. Тому ефективність роботи нашого дошкільного навчального закладу визначається насамперед грамотною діяльністю методичної служби, ключовою особою якої є вихователь-методист.

Основні напрямки в діяльності методиста, спрямовані на підвищення якості освітнього процесу.

Пріоритетними напрямками вихователя-методиста в роботі з педагогами є використання та впровадження активних форм методичної роботи в системі післядипломної педагогічної освіти; інноваційних технологій, нових форми діяльності дошкільного закладу в умовах модернізації дошкільної освіти; використання інформаційно — комп'ютерних технологій в практиці роботи дошкільного закладу.

Проте у кожного вихователя свій професійний портрет, свій темп удосконалення педагогічної майстерності, свій тип виконання отриманого завдання, неповторний, власний рівень педагогічної майстерності, особисте педагогічне кредо.

Тож при плануванні методичної роботи обов’язково враховується аналіз і самоаналіз роботи вихователів з розвитку дітей дошкільного віку, результати діагностичного анкетування та професійні запити кожного вихователя; характер труднощів, з якими педагоги можуть зіткнутися при виконанні тих чи інших заходів.

В закладі дошкільної освіти розроблена авторська модель методичної роботи, що забезпечує використання різних форм методичної роботи та ефективно впливає на підвищення професійної компетентності педагогів .

Враховуючи, що ключовим моментом в модернізації дошкільної освіти на сучасному етапі, є рівень професійної компетентності педагога, то методична робота в дошкільному закладі спрямована на саморозвиток, самоосвіту, професійне вдосконалення педагогів.

Методична робота ЗДО спрямована на:

- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; - стимулювання творчого потенціалу педагогів; - підвищення педагогічної культури педагогів; - вдосконалення педагогічної майстерності; - розвиток спеціальних умінь та навичок; - формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Зміст методичної роботи реалізується через такі форми:

Колективні:

-інструктивно-методичні наради; - педагогічні ради; - педагогічні читання; - теоретичні семінари; - семінари-практикуми; - колективні перегляди освітнього процесу.
Групові:
- методичні об'єднання вихователів дошкільних груп; - робота творчих груп; - консультації
Індивідуальні:
- наставництво; - самоосвіта; - взаємовідвідування; - робота над проблемними питаннями; - атестація
Для того, щоб вирішити складні завдання, що постають перед ДНЗ, методичний кабінет ретельно вивчає педагогічний колектив - що є основою створення структури методичної роботи з педагогічними кадрами. Методична робота в нашому дошкільному навчальному закладі є максимально гнучкою, а саме: сприяє розвитку творчості, ініціативи, підвищує якість освітнього процесу. Вирішення окреслених завдань здійснюється шляхом пошуку нового змісту, форм і методів роботи з педагогічним колективом.

Кiлькiсть переглядiв: 85