"Наука і практика за круглим столом"

2016-01-21

/Files/images/godvnichki_2016/IMG_3865.JPG

"Теорія мертва при відсутності практики, але практика без теорії - незряча"

В.Зубков


21 січня 2016 року відбулася методична зустріч співробітників співробітників лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України з практиками спеціального дошкільного навчального закладу №49 компенсуючого типу для дітей з порушеннями зору Оболонського району м.Києва.


Під час зустрічі обговорювались актуальні питання особливостей корекційно-розвивальної роботи з дошкільниками, які мають порушення сенсорної та інтелектуальної сфери. Науковцями були висвітлені такі питання:

/Files/images/semnari_pedradi/IMG_3793.JPG"Ігрова діяльність дошкільників в аспекті креативності педагога"
Ділова гра "Ігоровий калейдоскоп"
Офтальмологічний тренажер

Ірина Вікторівна Гладченко, кандидат педагогічних наук
/Files/images/semnari_pedradi/IMG_3859.JPG"Технології навчання конструювання дошкільників з розумовою відсталістю"
"Конструюємо разом" - методична скарбничка

Олена Валентинівна Чеботарьова, кандидат педагогічних наук
/Files/images/semnari_pedradi/IMG_3857.JPG"Сенсорне виховання дітей з порушеннями розумового розвитку"

Сніжана Валеріївна Трикоз, кандидат педагогічних наук
/Files/images/semnari_pedradi/IMG_3850.JPG"Корекційно-розвивальне навчання з розвитку мовлення дітей з розумовою відсталістю в дошкільному закладі"

Ганна Олександрівна Блеч, кандидат педагогічних наук

Під час зустрічі учасниками порушувались як теоретичні, так і практичні питання навчання і виховання дітей дошкільного віку з порушеннями сенсорної та інтелектуальної сфери. Вихователі, логопеди, дефектологи, психологи, музичні керівники та методист ДНЗ мали змогу активізувати та систематизувати теоретичні знання із зазначених тем, поділитись, а також збагатити свій практичний досвід.
З метою ефективності роботи науковці провели ділові ігри та тренінги, запропонували нові підходи до роботи з дітьми, які мають порушення розвитку.

/Files/images/semnari_pedradi/IMG_3801.JPG/Files/images/semnari_pedradi/IMG_3829.JPG
/Files/images/semnari_pedradi/IMG_3808.JPG/Files/images/semnari_pedradi/IMG_3832.JPG
/Files/images/semnari_pedradi/IMG_3863.JPG/Files/images/semnari_pedradi/IMG_3806.JPG

Загалом упродовж всього заходу панувала дружня й доброзичлива атмосфера розуміння та продуктивна творча співпраця. Науку і практику об"єднало як спільне розуміння існуючих проблем в даній галузі, так і прагнення подальшої співпраці.


Педагогічний колектив ДНЗ №49 виражає вдячність співробітникам лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіка НАПН України та сподіваються на подальшу співпрацю.

/Files/images/semnari_pedradi/IMG_3865.JPG
Кiлькiсть переглядiв: 296